Reklamácia (vrátenie / výmena)

Vrátenie tovaru

Nesplnil náš produkt vaše predstavy? Nesmúťte, aj to sa môže stať. Do 14 dní nás môžete požiadať o vrátenie alebo výmenu tovaru.
Po tovar pošleme bezplatne kuriéra aby ho od Vás vyzdvihol. Keď k nám bude tovar doručený budú Vám peniaze zaslané späť na vami zadaný bankový účet.
Vrátenie bohužiaľ nie je možné pri tovare ktorý je vyrobený pre zákazníka na mieru, tzn. metrážne koberce a všetky rezané alebo strihané produkty na mieru. Tieto požiadavky budú automaticky zamietnuté.

Podmienky pre vrátenie tovaru:

Tovar nesmie byť poškodený, používaný a musí byť dôkladne zabalený tak, aby sa pri preprave k nám nepoškodil.

Adresa pre vrátanie tovaru:

Tovar nie je nutné zasielať na našu adresu, po dohode ho od Vás bezplatne vyzdvihne náš kuriér. Výnimka sa vzťahuje na nadrozmerný tovar.

Definícia nadrozmernej zásielky:
Nadrozmerná zásielka je definovaná ak splní aspoň jednu z nasledujúcich podmienok: má dĺžku viac ako 200 cm, obvod zásielky je väčší ako 3 m, alebo váži viac ako 31,5 kg. Koberce, umelé trávy a PVC podlahy sú vždy zrolované do rolky svojou kratšou stranou. Avšak aj nadrozmerné koberce a umelé trávy vieme zložiť na polovicu, zrolovať do rolky a takto odoslať – jedná sa o takzvané odoslanie v zloženej rolke. To znamená že aj nadrozmerný koberec napríklad v rozmere 400x500 cm vieme od vás bezplatne vyzdvihnúť a následne vám vrátiť peniaze. Bude však potrebné aby ste ho správne zabalili. Ako na to vás budeme samozrejme predom informovať v e-maily.

Nechcete sa naháňať s kuriérom?
Tovar môžete osobne priniesť na našu adresu Oravická 1759, Trstená.

Vyberte dôvod vrátenia

Upozornenie:

bezdôvodne nie je možné vymeniť produkty strihané na mieru ako napr. Pvc, metrážne koberce, strihané behúne a pod. Tieto požiadavky budú automaticky zamietnuté. Je možné vrátiť napr. kusové koberce, nášľapy, kusové behúne a pod. Pokiaľ chcete reklamovať produkt strihaný na mieru (tzn. je na ňom vada), použite prosím voľbu "Chcem reklamovať chybný tovar".

* pre rýchlu a správnu identifikáciu vašej zásielky pribaľte prosím do zásielky faktúru

Aký produkt/y chcem vrátiť :
info
Aký produkt/y chcete vrátiť, prosím zadajte celý názov aj s rozmerom.
Nový produkt/y:
info
Napíšte prosím celý názov produktu aj s rozmerom.
Číslo bankového účtu:
Dôvod vrátenia (nepovinné):
info
Radi sa stále zlepšujeme a táto informácia nám môže pomôcť.

* Číslo účtu vyplňte iba v prípade preplatku, tzn. že nové produkty sú lacnejšie a rozdiel/preplatok Vám máme zaslať na vami zadaný bankový účet. V opačnom prípade Vám automaticky pošleme nový tovar s dobierkou, ktorá bude zodpovedať rozdielu cien nového a vráteného tovaru.

Vaša poznámka (nepovinné):
info
Tu nám môžete napísať prípadné ďalšie informácie.
Kuriér si u Vás vyzdvihne tovar ktorý majte prosím pripravený a dobre zabalený aby sa pri preprave k nám nepoškodil. Nemusíte naň lepiť žiadny štítok ani nič písať. Kuriér príde už so štítkom.

Sledujte nás a inšpirujte sa pri výbere #najkoberce Zobraziť profil